Často kladené otázky

Co jsou to ty "vratné peníze"?
Jakmile nakoupíš v obchodě jako přihlášený a tudíž i registrovaný uživatel stránek VratnéPeníze.cz, obchod pozná, že přicházíš od nás a dá nám provizi z tvého nákupu. My z této provize dáme větší část tobě zpátky. Jako vratné peníze tedy označujeme tu částku, kterou získáš ze svého nákupu zpět.

Proč se musím registrovat?
Protože jedině když se zaregistruješ a přihlásíš, můžeš použít speciální odkaz obsahující tvé unikátní číslo pro přechod do daného obchodu. V obchodu zaznamenají, že přicházíš z VratnéPeníze.cz a vyplatí nám provizi z nákupu. My poznáme, že jsi nakoupil(a) ty a můžeme ti zaslat vratné peníze.


Jaká je minimální částka pro výplatu?

Minimální částka pro výplatu na tvůj bankovní účet je 300 Kč a to včetně všech bonusů.

Jak získám vstupní bonus?
Vstupní bonus 50 Kč získáš automaticky tím, že se registruješ.

Jak získám bonus za doporučení přátelům?
Bonus za doporučení příteli 200 Kč získáš tehdy, když skrze tvůj účet na VratnéPeníze.cz zašleš pozvánku, na základě které se přítel registruje a provede nákup za alespoň 1 000 Kč bez DPH (za tuto částku mu musí být připsány vratné peníze). Přátel můžeš pozvat, kolik jen budeš chtít, počet bonusů není omezen.

Nakoupil(a) jsem v e-shopu, ale stále nevidím na svém uživatelském účtu připsané peníze, proč?
Obchody nám posílají peníze zpět nejdříve až ve chvíli, kdy je zboží zaplacené, převzaté zákazníkem a poté uplyne 14 denní lhůta pro vrácení zboží. Bez zbytečného odkladu poté, kdy nám peníze dorazí, je připíšeme na tvůj účet.

Nenašel(a) jsem na VratnéPeníze.cz svůj oblíbený obchod, co mám dělat?
V tom případě bude nejlepší nás kontaktovat a my uděláme vše proto, abychom se s obchodem domluvili na spolupráci!

Jak se dozvím, kolik peněz z mého nákupu dostanu zpět?
Vratné peníze jsou vypláceny pouze z ceny zboží nebo služby bez DPH a dopravy. Za platbu DPH, poštovného a jiných dodatečných poplatků nemůžeme poskytovat žádnou slevu, protože e-shop nám platí provizi za zprostředkování prodeje pouze z ceny bez DPH. Výše slevy je uvedena alespoň orientačně u specifikace obchodu. 

 

Proč musím mít aktivované cookies?

Prostřednictvím cookies komunikujeme s příslušným obchodem, který díky našim cookies ve Vašem prohlížeči pozná, že přicházíte z VratnéPeníze.cz a může tak poskytnout provizi.

 

Používám ve svém prohlížeči AdBlock. Je to problém?
AdBlock blokuje reklamy a neumožňuje přesné sledování objednávky, proto ho nestačí jen vypnout pro určité domény (e-shopy, VratnéPeníze.cz), ale je potřeba ho úplně deaktivovat v nastavení prohlížeče, aby vše fungovalo tak, jak má.

 

Jaké informace o mém nákupu získáváte?
Jako provozovatel serveru VratnéPeníze.cz získáváme přístup pouze k těm informacím o Vašem nákupu, které nám poskytne příslušný obchod, případně provozovatel zúčtovacího systému. Nikdy si Však nezpracováváme údaje o tom, jaké konkrétní zboží či služby jste v e-shopu zakoupili.

 

Jak postupovat při požadavku na změnu či zrušení služby?

Pokud chcete v rámci služby provést změny, prověřte, zda je nemůžete provést sami v administrativním rozhraní služby. Pokud ne, kontaktujte nás nejlépe e-mailem na: info@vratnepenize.cz. Stejný kontakt můžete použít i pro zrušení služby.

 

Na mém účtu chybí proklik k nákupu / nebyl jsem přihlášen ke svému účtu při nákupu. Dá se s tím něco dělat zpětně?

Pokud není evidován proklik do obchodu a pokud jste nebyli přihlášeni ke svému uživatelskému účtu, není možné získat za takový nákup vratné peníze. E-shop totiž pak nepozná, že jste náš uživatel a že přicházíte z našeho cashbackového portálu. Zpětně to opravit nejde.

 

Včera jsem nakoupil přes portál VratnéPeníze.cz, ale svou platbu nevidím na svém uživatelském účtu!

Z administrativních důvodů zapisujeme Vaše nákupy na uživatelské účty do 2 pracovních dnů, prosíme, mějte tedy ještě chvilinku strpení.

 

Nevidím na svém účtu zapsanou transakci, ale do e-shopu jsem se proklikl(a) přes VratnéPeníze.cz. Co mám dělat?

Po přihlášení ke svému uživatelskému účtu klikni v uživatelském rozhraní na pravé straně stránky na odkaz uživatelská podpora, dále vyber reklamace vratných peněz, vyber podkategorii reklamovat nepřipsané vratné peníze. Nakonec nám pošli email s potvrzením o zaplacení na info@vratnepenize.cz.  

My tvou žádost prověříme a následně předáme obchodníkovi. Jakmile bude vše vyřízeno, přijde ti informační e-mail.

 

 

Byly mi zamítnuty vratné peníze za nákup. Bylo by možné to znovu prověřit?

  • K zamítnutí vyplacení vratných peněz dochází nejčastěji z těchto důvodů:

  •  

- Využití cizího slevového kuponu, nejen toho z VratnéPeníze.cz

- Vrácení zboží zpět obchodníkovi a vrácení zaplacené částky

- Zahájení nákupu přes VratnéPeníze.cz, ale dokončení či následná změna přímo přes vybraný e-shop.

 

Můžeme se na to znovu podívat, pokud nám podáte žádost skrze kontaktní formulář ve svém uživatelském účtu. Na pravé straně vyberte uživatelská podpora dále reklamace vratných peněz, a nakonecreklamovat zamítnuté vratné peníze. Po vyplnění všech požadovaných informací nám přijde e-mail a my Vaši žádost znovu prověříme.  

 

Co dále?

Nakupuj (seznam obchodů)

Přihlaš se / Registruj se

Více tipů jak používat VratnéPeníze.cz

 

Zaregistruj se hned a dám ti 50 Kč
jako bonus!

Registrace
zdarama

Přihlásit přes Facebook Přihlásit přes mojeID

AliExpress.com Booking.com DrMax.cz DATART.cz Pilulka.cz Notino.cz

Portál VratnePenize.cz vrací peníze zpět za online nakupování pouze registrovaným uživatelům, kteří přešli do e-shopu proklikem ze stránek vratnepenize.cz. Vedení účtu je plně zdarma a registraci lze kdykoliv zrušit.

Zavřít